2015. február 9., hétfő

Mitisírahogyishívják?

Hogy ebből mi lesz?

 Hát akkó' lássuk: eme blogot azért hoztam létre, hogy lássam mikor, mi történik chili fronton.
A magokat a neten rendeltem. 5x10 magról volt szó, de 6x sok magot kaptam. Ezek egy részét, fajtánként 6-ot, február 4-én 15- és 16 óra között elvetettem. A magok java előtte 7 órán keresztül ázott.   2 TSMY áztatás nélkül került a "keltetőbe". Ebből egy már ki is csírázott:) az egész ültetgetés után kiszóródott 5 mag. Ezek másnap-egy egész estés áztatást követően- egy külön, ámde közös edénybe kerültek. Egy már ezek közül is csírázik:)
egy ilyen, ámde 36 rekeszes tálban várják a növények a tavaszt :) Jelenleg még körbe is van fóliázva.


A szerdái vetés eddigi eredménye: Inca red drop. 6-5
Naga Viper 6-3
Bhut Jolokia Yel. 6-0
Trinidad Scorpion Moruga Red 6-2
Trinidad Scorpion Butch T 6-0
Trinidad Scorpion Moruga Yel. 6-3


A ma reggeli látvány egy része: 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése